12.30.2009

Terima Kasih Ya Allah

Terima Kasih Ya Allah kerana telah memilih aku untuk menerima ujianMu..Aku yakin setiap apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya.Allah telah mengajar aku bahawa Dialah yang mengatur segala urusan..Allah mengajar aku bahawa hanya Dialah tempat aku mengadu..Ya Allah peliharalah aku dan seluruh keluargaku..Janganlah Engkau lalaikan aku dari terus mengingatiMu walaupun hanya sesaat cuma...

hargai lah apa yg kita ada sekarang... tak tau lg in the future.. ntah ntah lg teruk dr sekarang. Manusia ni sentiasa merindukan sesuatu yg dia tak dapat, tp kekadang apa yg diimpikannyer bukanlah yg terbaik untuknya, jadi Allah lah sebenarnya yg lebih mengetahui apa yg terbaik untuk kita. as hamba, kita redha n berusaha lah untuk yg terbaik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan