12.20.2010

Belajar Buat Kek


Kejadian ni berlaku pada bulan Ramadhan tahun 2010.Tarikhnya aku dah lupa.Dah lama aku teringin nak belajar buat kek sendiri...dapat buat kek birthday untuk family,jadik la..
Bila belek2 blog sahabatku de Sweethoney,terpandangla ada 2 kelas yang di telah dijalankan di de Sweethoney..So,tanpa membuang masa,aku terus bertanyakan De sweethoney.Alhamdulillah,dengan izin Allah,aku dapat jugak belajar asas-asas membuat kek beserta decorationnya.Thanks Kak As...kek Kak atas tu adalah kek pertama yang aku buat...kira ok jugak la kan.


Sahabat2 seperjuangan yang sama-sama belajar mendeco cake pada hari tersebut.Diorang semua dah bisnesswomen.Aku??? hehehe..Alhamdulillah,cukup la setakat buat kek untuk family jer..


Wahh!! siap dapat sijil lagi tu...Thanks De Sweethoney

Tiada ulasan:

Catat Ulasan