1.11.2010

Happy Birthday...


9 Januari 2010,genap umur syira 3 tahun.Happy berthday kakak.Mama doakan semoga kakak panjang umur,dimurahkan rezeki,jadi anak yang solehah,anak yang menyenangkan hati mama and papa,berjaya dunia dan akhirat....dan macam2 doa yang baik2 untuk kakak...Macam tahun2 sebelum ni,mama takder aper2 yang istimewa nak hadiahkan kakak,mama just buatkan kek birthday kakak jer...hehehe...keknye sama plak tiap2 tahun...cuma tahun ni yang beza sikit ada krim jer...boleh la kak ek...bersyukur ngan ape yang ada.Untung mama ingat and nak buatkan kakak kek,ada orang lain langsung tak dapat ape2...

Harap2 dah 3 tahun ni kakak akan lebih matang..Semalam petang kakak ikut papa p mancing kat tepi parit maner ntah,tp kat kg aku jer.Tapi dah separuh jalan,diorang patah balik sebab hujan.diorang 2 beranak tu duk termenung tepi tingkap,tunggu hujan berhenti...tiba2 kakak bertanya,"papa,kenape hujan ek?" Papa pun layan jer jawab"sebab air kat langit dah penuh...bla..bla...bla...".Alhamdulillah,bab2 layan main n berbual tu aku respect pada suami aku.Aku ni malas n tak reti nak layan sangat..lagipun banyak kerja umah yang aku kena settlekan.Layan-layan jugak,tapi kalau time tak dengar cakap tu,ader yang kena hanger ngan papa.Kalau aku ni mulut jer bising,nak hanger tak sampai hati...syira siap cakap ngan aku "kakak takut ngan papa,kakak tak takut ngan mama"...tapi ok la...at least ada gak yang dia takut.kalau tak makin menjadi ngada2 nyer tu...

4 ulasan:

  1. waaahh... bestday syira yer... tau acik bg kek gak arituh.... ada masa acik bg syira cupcake nak x? heheh...

    Allah slmatkan kamu...
    Allah slmatkan kamu...
    Allah slmatkan izzah insyirah...
    Allah slmatkan kamu.... (tepuk tangan...)

    BalasPadam
  2. nak,nak,nak...kalau acik nak bg syira cupcake,bagi lebih cikit.1 untuk syira,1 untuk mama,1 untuk papa dan 1 untuk baby...(mama buat cupcake tak lawa...hehehehe)

    BalasPadam
  3. happy belated birthday syira..semoga Allah memberkati perjalanan hidupmu..

    BalasPadam
  4. Time Kasih acik beeskul...

    BalasPadam