10.06.2011

Majlis perkahwinan my cousin,Fizi and Farah.

Xder idea nak tulis pepagi ni....layan gambar jer la ye...Majlis ni berlangsung pada 24 September 2011,di Cheras..Fizi ni spupu aku,anak makcik aku,adik bradik ayah yang paling bongsu.Hahahaha.paham tak.kiranya mak dia ngan ayah aku adik bradik la....itu pun nak kena terangkan lagi...ape2 la.....


 wajah-wajah ceria. tak tau masing2 dah berpeluh2 tunggu pengantin sampai.


 Bergambar bersama-sama pengantin.
5 orang yang duduk tu adik beradik perempuan dalam family aku...Lelaki kacak yang sebaris ngan pengantin tu,kiri and kanan,dua-dua abang ipar aku....hikhikhik...Sebelah pengantin lelaki tu la mak cik aku merangkap mak pengantin.3 yang lain tu adik beradik pengantin,merangkap sepupu aku.poning tak baca post aku kali ni...yang penting,aku yang paling cun,hahaha..sibuk duk bawak handbeg mahal tu...duit manyak ooo dalam itu beg,xleh tinggal...


 Our big family....ni baru sebahagian kecil...
kalau nak himpunkan semua skali family...tak muat pentas ni.
Yang berdiri kanan skali pakai kemeja putih tu la my beloved father...
(Ya Allah,berilah kesihatan yang baik kepada ayahku dan permudahkanlah segala urusannya serta peliharalah ayah daripada perkara-perkara buruk menimpanya.)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan